امام جمعه زرند مطرح کرد

حضور بشار اسد در امارات، نشانه شکست محور شیطانی

حجت الاسلام شجاعی حضور بشار اسد در امارات را نشانه اعتراف صریح به شکست محور شیطانی به رهبری آمریکا و اسرائیل دانست.

حجت الاسلام شجاعی در اولین خطبه نماز جمعه قرن حاضر با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» گفت: با تحقق شعار سال، بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه کاهش خواهد یافت.

او  انتخاب شعار سال  از سوی رهبری را چراغ راه مسئولان دانست و گفت: برای همه مدیران و مسئولان فرصتی است که شعار سال را  به عنوان نقشه راه، سرلوحه کار‌های خود قرار دهند.

امام جمعه زرند می گوید: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با انتخاب شعار سال، به دنبال رفع مسائل و مشکلات کشور است و در واقع، تحقق شعار سال به رونق تولید و ایجاد اشتغال، کمک شایانی خواهد کرد. 

 او حضور بشار اسد در امارات و استقبال گرم از او با توجه به مخالفت آمریکا را نشانه پیروزی محور مقاومت در منطقه، شکست طرح صهیونیستی و انزوای آمریکا و همدستانش دانست. 

او حضور بشار اسد در امارات را نشانه اعتراف صریح به شکست محور شیطانی به رهبری آمریکا و اسرائیل دانست.

حجت الاسلام شجاعی در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث رانندگی ایام عید پرداخت و گفت: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، می‌توان از وقوع بسیاری از حوادث رانندگی جلوگیری کرد. 

به گفته او متاسفانه بعضی از رانندگان، هنگام رانندگی تخلفات را کوچک می‌شمارند و انجام برخی از تخلفات از جمله صحبت کردن با تلفن همراه برایشان عادی شده است؛ اما  رعایت نکردن مقررات، موجب بروز مشکلات بزرگ و جبران ناپذیری می‌شود. 

برچسب ها: نماز جمعه ، شعار سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار