فعالیت در عرصه تولید و صنعت مصداق جهاد در مقطع کنونی کشور است

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران فعالیت در عرصه تولید و صنعت را مصداق جهاد در مقطع کنونی کشور دانست و گفت : تراکتورسازی ایران سال آینده برای تامین نیاز کشاورزان داخلی و شکستن صف‌های ایجاد شده برای خرید تراکتور با تمام توان اقدام به تولید و عرضه محصولات خود خواهد کرد.

آقای مصطفی وحیدزادهگفت: پویایی این بخش زمینه را برای رشد اقتصادی، ارز آوری و جلوگیری از خروج ارز از کشور فراهم می‌کند و تراکتورسازی نیز به عنوان یکی از تاثیرگذارترین صنایع منطقه، سال آینده را با رویکرد حضور بیشتر در بازار‌های داخلی و خارجی آغاز خواهد کرد.

محبت، علاقه، دلبستگی و غیرت بی نظیر تک تک کارکنان و آذربایجانی‌ها به تراکتورسازی هر انسانی را مشتاق حضور در این گروه و بالا زدن آستین همت برای توسعه و شتاب بخشی در صنعت و معیشت کارگران گروه صنعتی تراکتورسازی می‌کند.

تولیدکنندگان باید روحیه ستودنی خود را در برابر تمامی ناملایمت‌ها و سنگ اندازی‌هایی که برای گرفتن شتاب چرخ‌های تولید در تراکتورسازی انجام شد، حفظ کنند و بدانند که خروج هر تراکتور از خط تولید تراکتورسازی تاثیر مستقیم در زندگی همه کارکنان خواهد اشت.

قول می‌دهم منافع عاید از تولید هر دستگاه تراکتور هم به کارکنان و هم سهامدار این مجموعه تعلق گیرد و معیشت و رفاه کارکنان به عنوان حق الناس در اولویت امور خواهد بود.

 با دیدن تلاش تک تک این پدران در تراکتورسازی قسم خورده تا عزت و احترام را به این پدران و در نتیجه خانواده‌های آن‌ها بازگرداند و نخواهد گذاشت پدری در مجموعه تراکتورسازی شرمنده خانواده شود.

وقتی چرخ‌های تولیدی به همت بازوان پرتوان کارکنان شتاب گرفته و بچرخد، مدیران و همکاران ستادی هم انگیزه برای ارتقاء سطح کمی و کیفی همکاران در همه زمینه‌ها را خواهند داشت.

 

برچسب ها: تراکتورسازی ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.