رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت:

امسال ۳۸۳ مددجو در پلدشت از تسهیلات کارگشایی و اشتغالزایی بهره مند شدند

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت گفت: امسال ۱۵۳ واحد مسکن مددجویی در شهرستان تعمیر شده است.

بهمن رضایی با اشاره اقدامات صورت گرفته طی سال جاری در این اداره گفت: در سال جاری ۱۵۳ واحد مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال تعمیر شده است.

رضایی با اشاره به کمک‌های بلاعوض برای ساخت مسکن مددجویی گفت: امسال با همکاری بنیاد مسکن مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای احداث ۷ واحد مسکن مددجویی هزینه شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت گفت: ۲۰ واحد مسکن مددجویی نیز با همکاری کمیته امداد امام خمینی ره پلدشت، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و بنیاد مسکن در دست ساخت است.

رضایی گفت: امسال بالغ بر ۵۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی پلدشت اهدا شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت می گوید: از ابتدای سال جاری، بالغ بر ۳۵۰۰ بسته معیشتی با کمک خیرین و ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت در بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره پلدشت توزیع شده است.

رضایی با اشاره به پرداخت تسهیلات به مددجویان شهرستان گفت: امسال برای ۱۵۰ نفر از مددجویان بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی پرداخت و برای ۲۳۳ نفر بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.