باید حق و حقوق و عیدی کارمندان و کارگران پرداخت شود

امام جمعه ارومیه گفت: این که برخی از افراد چند ماه است حقوق نگرفته اند قابل قبول نیست

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نمازجمعه ارومیه با اشاره به فرا رسیدن نوروز و ماه مبارک رمضان بر نظارت مستمر و دقیق بر قیمت کالا‌های مختلف در بازار تاکید کرد و گفت: این که برخی از افراد چند ماه است حقوق نگرفته اند قابل قبول نیست و باید مسئولان امر بر ساماندهی این موضوع و پرداخت کامل حق و حقوق و عیدی افراد و کارگران تاکید داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی می گوید: برای تحقق رشد اقتصادی هشت درصدی باید از نیرو‌های تحولگرا و جهادی استفاده شود و تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی در استان‌ها وظیفه استانداران است و باید مسئولان خصوصا استاندار استان از نیرو‌های جهادی و تحول گرا برای تحقق این مهم در استان استفاده کنند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به فرا رسیدن ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و هفته نیکوکاری گفت: کمک به نیازمندان و فقرا موجب جلب رحمت الهی است، موضوعی که بار‌ها در آیات مختلف قرآن کریم بر آن تاکید شده است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی می گوید: ائمه اطهار(ع) همواره بر کمک به نیازمندان تاکید داشتند که بر همه ما وظیفه است راه نورانی آنان را در کمک به نیازمندان ادامه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.