۸۸۶ کیلو انواع مواد مخدر در کرمان کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۸۸۶ کیلو انواع مواد مخدر در ۴ عملیات پلیسی طی ۲۴ ساعت گذشته خبرداد.


سردار عبدالرضا ناظری گفت:دراین عملیات ها  ۴ خودروی حامل مواد مخدر توقیف و  ۲ متهم دستگیر شد.

او می گوید: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و ماموران ایستگاه بازرسی شهید"شعبانی" منوجان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور"کهنوج- بندرعباس" یک دستگاه خودروی پژو پارس را متوقف و در بازرسی از این خودرو ۲۶۷ کیلو حشیش کشف و یک متهم دستگیر کردند.

او می‌گوید: ماموران گشت کلانتری ۱۱ شهید قرنی جیرفت نیز ۲۱۶ کیلو تریاک جاساز شده درون یک دستگاه خودرو پژو پارک شده حوالی بیمارستان امام این شهر کشف کردند.

به گفته سردار ناظری، ماموران کلانتری و یگان امداد شهرستان "رابر" با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه خودروی پژو حامل مواد مخدر از محدوده نقاط کوهستانی این شهرستان مطلع و پس از توقیف این خودرو، ۲۰۸ کیلو و ۸۰ گرم حشیش کشف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر "سیرجان" بر اساس اقدامات اطلاعاتی و گزارش‌های موثق پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از عبور شبانه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر از محور"سیرجان-کرمان" مطلع و بلافاصله به همراه یک تیم از ماموران کلانتری"هماشهر" در چند نقطه از این محور مستقر و طی عملیات تعقیب و مراقبت، این خودرو را متوقف و ضمن دستگیری راننده، ۱۹۵ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف ۸۸۶ کیلو تریاک و حشیش طی این ۴ عملیات پلیسی، توقیف ۴ خودرو و دستگیر ۲ متهم، مبارزه با مواد مخدر را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس دانست.

برچسب ها: مواد مخدر ، گشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار