معاون پارلمانی رییس جمهور:

رویکرد دولت در سیاست خارجی متوازن است

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: رویکرد دولت در سیاست خارجی متوازن است و برای تقویت ارتباطات با کشور‌های همسایه و هم مرز‌های خشکی و دریایی می‌کوشیم.

سید محمد حسینی ظهر جمعه در سخنرانی بین خطبه‌های نماز جمعه فولادشهر از توابع شهرستان لنجان گفت: بازار فروش محصولات کشاورزی را با کشور‌های همسایه فراهم کردیم.

او با اشاره به اینکه ما وارث کم کاری و وقفه از دولت‌های گذشته بودیم، گفت: وضع موجود را قبول نداریم و اِشکالات و ایرادات انباشته بسیاری در اکثر بخش‌ها وجود دارد.

بعنوان مثال، انبار شدن (دپو) خودروها، مشکلاتی را بر مردم تحمیل کرده یا دیوان سالاری‌های اداری بسیاری از مردم را ماه‌ها و سال‌ها درگیر کرده است که برای رفع آن از ۱۳ اسفند سامانه یکسانی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ایجاد و صدور مجوز‌ها و رسیدگی به مطالبات مردمی در کمترین زمان انجام می‌شود.

حسینی به سفر‌های رییس جمهور و وزیران در حدود ۶ ماه گذشته به بیشتر شهر‌ها و استان‌ها اشاره کرد و گفت: مسائل و مشکلات مردم در سفر‌های استانی از سوی معاونت اجرایی پیگیری جدی خواهد شد.

اواز تفویض اختیار به استانداران و مسئولان محلی برای رفع مشکلات هر منطقه و شهرستان خبر داد و گفت: هدف ما در دولت انقلابی تسریع در امور مردمی با اقدامات جهادی از سوی مدیران انقلابی است.

معاون پارلمانی رییس جمهور از افزایش میزان صادرات غیر نفتی در امسال خبر داد و گفت: توافق ۲۵ ساله با چین آغاز شده است و امیدواریم با سرمایه گذاری، تحرک خوبی در کشور ایجاد شود.


او آزاد سازی سواحل زاینده رود را یک حرکت انقلابی خواند و می‌گوید این نمونه کوچک نشان داد که با همکاری و مشارکت ملت و دولت شاهد توسعه در همه ابعاد کشور خواهیم بود.

برخی فعالیت‌های دولت، کوتاه مدت و میان‌مدت و سایر آن‌ها در چهار سال تعریف شده است که با پشتیبانی مردم به نتیجه خواهیم رسید.

معاون پارلمانی رییس جمهور روز جمعه بمنظور دیدار با مردم، نخبگان و دانشگاهیان و افتتاح چند طرح به استان اصفهان سفر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار