چاره اندیشی برای بحران آب و فرونشست در اصفهان

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس قوه مجریه و هیئت وزیران به ویژه وزیر نیرو برای بازدید میدانی از اصفهان و مناطق آب ریز زاینده رود، دعوت کردیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   محمد تقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکل فرونشست اصفهان اظهار کرد: نمایندگان اصفهان در خصوص مبحث زاینده رود و فرونشست اصفهان مکاتبات فراوانی با مسئولین ذی‌ربط از جمله وزیر نیرو، کشاورزی و معاون پارلمانی رئیس جمهور داشته‌اند که در آن نسبت به حل معضل آب اصفهان تاکید کردند.

وی افزود: متأسفانه تا این لحظه دولت هنوز هیچ برنامه‌ای برای ساماندهی و جبران مشکلات اصفهان نداشته است؛ البته مقامات اجرایی وعده‌هایی را در این خصوص مطرح کردند که امیدواریم به مراحل اجرایی نزدیک شود.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً یکی از اولویت‌های رئیس جمهور توجه به مشکلات اصفهان است؛ زیرا این استان مهد انقلاب بوده و نباید از کنار این موضوع به راحتی گذشت. استان اصفهان وجه بین‌المللی نیز برخوردار است.

نقدعلی تصریح کرد: در حاشیه مکاتباتی که در خصوص مشکلات زاینده رود با وزرا و معاون رئیس جمهور انجام شد، از رئیس قوه مجریه و هیئت وزیران به ویژه وزیر نیرو از برای بازدید میدانی از اصفهان و مناطق آب ریز زاینده رود، دعوت شد.

وی تاکید کرد: دولت باید در خصوص منابع آب ریز مشترک اصفهان و چهارمحال و بختیاری تدبیری بیندیشد؛ در غیر این صورت منافع استان به خطر خواهد افتاد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار