اجرای طرح خرید شفاف به نفع مردم است

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای طرح خرید شفاف، قیمت کالا‌ها شفاف خواهد بود و این به نفع مردم است.

ذبیح الله اعظمی  در بازدید از بازار جیرفت گفت: وزارت صمت به عنوان متولی امر صنعت، معدن و تجارت، با اجرای طرح شفاف سازی، پس از درج قیمت تولید کننده روی محصولات، سود حداکثر ۳۰ درصدی را نسبت به قیمت تولید کننده برای کالا‌ها در نظر گرفته است.

او می‌گوید: اگر فروشنده تخفیفی داشته باشد باید از سود خود تخفیف دهد و بنابراین همه چی خصوصا قیمت کالا‌ها شفاف خواهد بود.

به گفته اعظمی طرح درج قیمت تولیدکننده روی کالاها، در جهت کوتاه کردن دست دلالان و مقابله با گران فروشی، طرح بسیار خوبی بوده و جشنواره خرید شفاف نیز که در ادامه و در جهت اجرایی کردن شفاف سازی قیمت‌ها می‌باشد به نفع مصرف کننده نهایی که مردم هستند خواهد بود و این گام خوبی در ایام پایانی سال می‌باشد که همه مردم بتوانند با قیمت کمتر و استفاده از تخفیف، مایحتاج خود را تامین نمایند.

مسلم مروجی فرد رئیس سازمان صمت جنوب کرمان هم گفت: اتحادیه پوشاک شهرستان جیرفت نیز به عنوان پیشگام، ضمن حمایت از طرح خرید شفاف، از اول اسفند ماه اقدام به برگزاری جشنواره‌های خرید شفاف کرده و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده، این طرح برای خرید تخفیفی شهروندان ادامه خواهد داشت.

به گفته مروجی فرد واحد‌های صنفی شرکت کننده در این جشنواره، تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی برای فروش پوشاک در نظر گرفته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار