کنترل قیمت‌ها زیر ذره بین بازرسان

سخنگوی ستاد تنظیم بازار اصفهان گفت: کالاهای اساسی در شبکه‌های مختلف از جمله فروشگاه‌های بزرگ و کوچک و شبکه‌های مجازی در حال توزیع است.

باشگاه خبرنگاران جوان -  حسین ایراندوست گفت: شهروندان می‌توانند در صورت روبه‌رو شدن با گران‌فروشی، شکایت خود از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا سایت در میان بگذارند ، استان اصفهان در دو مرحله محموله‌های برنج تنظیم بازار توزیع شده و علاوه بر آن برنج وارداتی برنج شیرودی شمال نیز در حال توزیع است.

هر چه به روز‌های آخر سال نزدیک‌تر می‌شویم، نظارت بر بازار بیشتر می‌شود و به گفته مسئولان این نظارت‌ها که از پانزدهم بهمن‌ماه آغاز شده تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

به گفته او  تیم‌های نظارتی به صورت مداوم کار نظارت را انجام و از وضعیت بازار بازرسی می‌کنند، رنج داخلی مشمول قیمت‌گذاری نیست، ولی برنج تنظیم بازار در حال توزیع است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه با جهاد کشاورزی مقدار مورد نیاز را دریافت و توزیع کنند.

توزیع در شبکه‌های مختلف از جمله فروشگاه‌های بزرگ و کوچک و شبکه‌های مجازی در حال توزیع است و از نظر فراوانی با هیچ مشکلی روبه‌رو نیست.

عرضه اقلام اساسی مانند سیب زمینی، گوشت منجمد مرغ، گوشت گوساله و گوسفند، تخم مرغ و برنج شده است. سهمیه میوه استان نیز وارد شده و از قبل از عید شروع به توزیع می‌کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار