ثبات قیمت و کمبود نقدینگی چالش‌های مهم اصناف اردستان

رییس اتاق اصناف اردستان گفت: ثبات قیمت و کمبود نقدینگی از چالش‌های مهم اصناف شهرستان اردستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، داود ملکی رییس اتاق اصناف اردستان امروز در جمع خبرنگاران گفت: در یک سال اخیر ۲۶۰ پرونده تخلف در اتاق اصناف اردستان تشکیل و با همکاری نیروی انتظامی و گشت تعزیرات به آن‌ها رسیدگی شده است.

او با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ واحد صنفی نیز بدون پروانه در اردستان فعالیت می‌کردند، افزود: به این واحد‌های صنفی اخطار لازم داده شده است و اگر اقدام به دریافت پروانه نکنند طی یک بازه زمانی پلمب خواهند شد.

رییس اتاق اصناف اردستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته و اوایل امسال به دلیل کرونا و رکود موجود در بازار، افزایش ناگهانی قیمت‌ها را شاهد بودیم و برخی از کالای اساسی تا حدود ۶۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشتند.

اواضافه کرد: این امر بیشتر تابع قیمت‌های کشوری و استانی بوده و توزیع کالا‌های اساسی برای تنظیم بازار و تثبیت قیمت‌ها در اردستان در حال انجام است.

ملکی نبود ثبات قیمت و کمبود نقدینگی را از چالش‌های موجود در بین اصناف شهرستان دانست و تصریح کرد: در زمان شیوع کرونا ۱۰۰ نفر از اصناف هر کدام ۳۰۰ هزار تومان مورد تخفیف تمدید یا صدور پروانه قرار گرفتند و به اصناف ضعیف و خسارت دیده و به مبتلایان بیماری کرونا نیز کمک‌هایی شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.