در مسکن ملی افراد کم درآمد در اولویت باشند

امام جمعه شهرستان انار گفت: در بحث اهداء زمین و طرح مسکن ملی و ثبت نام‌ها، باید قشر‌های ضعیف و کم درآمد در اولویت باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - حجت الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت شهادت امام موسی ابن جعفر (ع) گفت: امام موسی بن جعفر (ع) عابدترین، فقیه‌ترین، بخشنده ترین و بزرگ منش‌ترین مردم زمان خود و اهل تضرع و ابتهال به درگاه خداوند متعال بود.

او می گوید:امام موسی بن جعفر مظهر ظلم ستیزی بود به همین جهت دائم مورد خشم و غضب خلفای ظالم عباسی قرار می‌گرفت.

حجت الاسلام منتظری در ادامه گفت:در جهاد تبیین باید واقعیت‌ها را بیان کرد و تحقق اهداف انقلاب اسلامی یعنی پیشرفت کشور، عدالت اجتماعی، اقتدار کشور تشکیل جامعه اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی را پیگیری کرد.

امام جمعه انار می گوید:دشمن با دو وسیله دشمنی اقتصادی و دشمنی رسانه‌ای می‌خواهد افکار عمومی و افکار جوانان را منحرف کرده و مردم را از پیمودن راه انقلاب اسلامی منصرف کند.

حجت الاسلام منتظری بهترین گزینه را در مقابل دشمن، مقاومت دانست و گفت:در این چهار دهه گذشته نظام جمهوری اسلامی هر جا مقاومت کرده پیروز بوده و هر جا که سازش و مذاکره ذلیلانه داشته است با ناکامی و شکست روبرو شده است.

او با اشاره به جنگ بین روسیه و اوکراین گفت:این جنگ در واقع تقابل میان روسیه و آمریکا و کشور‌های اروپایی و نتیجه اقدامات تحریک آمیز ناتو است.جمهوری اسلامی ایران توسل به جنگ را راه حل نمی‌داند و برقراری آتش بس و تمرکز بر راه حل سیاسی و دموکراتیک را ضروری می‌داند.

حجت الاسلام منتظری با تبریک عید سعید مبعث و اعیاد شعبانیه گفت: امیدوارم با همت مردم و هیات‌های مذهبی شاهد جشن‌های باشکوهی در اعیاد پیش رو باشیم.

او پیرامون اهداء زمین و طرح مسکن ملی گفت:بار‌ها تذکر داده شده است که در بحث اهداء زمین و طرح مسکن ملی و ثبت نام‌ها، باید قشر‌های ضعیف و کم درآمد در اولویت باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار