امام جمعه شهرستان انار عنوان کرد؛

دفاع ۴۳ ملت ایران از انقلاب اسلامی

حجت الاسلام منتظری گفت: ملت ایران در ۴۳ سال با صبر و مقاومت به گونه‌ای از انقلاب دفاع کردند که امام (ره) می‌فرمودند: بسیار به جاست که جانمان را فدای این ملت بزرگ و قدر شناس کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - حجت الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بر آن تاکید فرمودند: جهاد تبیین، بویژه در موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

به گفته او دستاورد‌های انقلاب اسلامی فقط مادی نیست؛ گرچه در همین پیشرفت‌های مادی هم گاهی انقلاب اسلامی در بسیاری از زمینه ها،  فوق انتظار بوده است.

امام جمعه شهرستان انار می گوید:  تبدیل شدن انسان‌ها به عنصر جهادی و معنوی، مانند سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی که به یک مکتب تبدیل شد از دستاورد‌های معنوی انقلاب اسلامی است.

او  گفت: تمام دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی در بخش پزشکی، علمی، ورزشی، نظامی، سیاسی و غیره در حالی بوده که نظام جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب درگیر منافقان و ترور‌های وحشیانه آن‌ها و بعد از آن گرفتار جنگ تحمیلی و انواع تحریم‌های اقتصادی و علمی بوده است.

حجت الاسلام منتظری گفت: ملت ایران در این ۴۳ سال با صبر، مقاومت و پایداری به گونه‌ای از انقلاب اسلامی دفاع و حمایت کردند که امام راحل می‌فرمودند: بسیار بجاست که جانمان را فدای این ملت بزرگ و قدر شناس کنیم.

او می گوید: کسانی که در این ۴۳ سال با سوء استفاده از جایگاه خود و با خیانت‌ها و اختلاف‌ها به این مردم و انقلاب اسلامی جفا و ظلم کردند برای همیشه نزد ملت ایران و شهیدان منفور و مطرود خواهند بود.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.