برگزاری جشن نیکوکاری در کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: جشن نیکوکاری اول اسفند در کرمان آغاز و در رزو‌های ۱۳ و ۱۴ در نمازجمعه و مدارس برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - یحیی صادقی صبح امروز در جلسه ستاد استانی احسان و نیکوکاری با تاکید بر اینکه کمک‌ها با حفظ کرامت جمهوری اسلامی انجام شود، گفت: ۴۳۰ مرکز نیکوکاری در استان کرمان راه‌اندازی کردیم و این مراکز ۲۹۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی فعالیت داشتند و این نشان می دهد وقتی کار‌ها را برون‌سپاری می‌کنیم، خدمت‌رسانی با کیفیت بهتری انجام می‌شود.

او به سال جدید و توجه به محرومان پرداخت و می گوید: سالانه ۲رویداد مهم تحت عناوین جشن عاطفه‌ها با هدف کمک و حمایت از دانش آموزان و جشن نیکوکاری برای حمایت از خانواده‌های محروم در آستانه سال نو در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به شیوع کرونا و محدود شدن برخی فعالیت ها طی پارسال با استفاده از درگاه‌های الکترونیکی و اطلاع رسانی خوب رسانه‌ها، کمک‌های مردمی رشد چشمگیری داشت.

او می‌گوید: در جشن نیکوکاری پارسال، ۴۸ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی  برای کمک به دانش آموزان و خانواده‌های محروم جمع آوری شد.

صادقی همت همگانی، اقدام هوشمندانه را شعار جشن نیکوکاری امسال اعلام کرد و گفت: اول اسفندماه جشن نیکوکاری آغاز می‌شود و روز جمعه ۱۳ اسفندماه در نماز جمعه و ۱۴ اسفند در مدارس برگزار می‌شود و این رویداد ۲۵ اسفندماه پایان می یابد. 

او گفت: طی چند سال گذشته، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در طول سال چند مرتبه مانور نیکوکاری برگزار کرد و در سیلاب دی ماه  امسال  امدادرسانی بی نظیری به مردم سیل زده صورت گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با تاکید بر آنکه به هر شکل باید به مردم کمک کنیم، گفت: مردم با کوله باری از رنج و درد به این نهاد مراجعه می‌کنند و برخی از آن‌ها مددجوی ما نیستند و چه بسا برخی از مشکلات با بازنگری قوانین رفع می‌شود و همچنین خیلی از مشکلات مردم در سیستم بانکی است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.