بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی عزت و استقلال کشور است

استاندار زنجان گفت: انقلاب اسلامی به کشور و مردم عزت و اقتدار بخشید و ماندگاری این‌ دو را مرهون خون شهدا هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - افشارچی گفت: به طور معمول در شلوغی کار‌ها و اقدامات، اولویت اصلی و اختصاصی مسائل فرهنگی مغفول واقع می‌شوند که  شهادت ازجمله آن‌ها است.

او  گفت: روز ۲۲ اسفند به نام شهدا نامگذاری شده است که باید در این رابطه متفاوت‌تر عمل کرد.

افشارچی با بیان اینکه عزت کنونی کشورمان مدیون خون شهدا و جانفشانی‌های آنان است، گفت: رزمندگان اسلام در مدت هشت سال دفاع مقدس برای حفظ امنیت کشور جهاد کردند و این مهم نیز به اشکال گوناگونی ادامه داشته است.


او  بابیان اینکه شهادت، جهاد و شهید مفاهیمی هستند که عزت کنونی کشورمان از آن نشات می‌گیرد، گفت: این موضوع با اجرای برنامه‌های متنوع‌تر از سوی بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان زنجان جدی گرفته شود.

استاندار زنجان با اشاره به برنامه‌های هفته شهدا در استان زنجان می گوید: در برنامه‌های ارائه شده چندان طراحی و هوشمندی لازم انجام نگرفته است.

او با بیان اینکه ۱۵ تا ۲۲ اسفند ماه هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است، گفت: ۲۲ اسفند نیز به نام روز شهدا نامگذاری شده است و بر این مبنا می‌توان هر درختی را به یاد هر شهید به ویژه شهدای گمنام کاشت.

به گفته استاندار زنجان اغلب جوانان به ویژه دانشجویان  در روز درختکاری با ذوق و شوق  به این کار اهتمام می‌کنند چرا که ترکیب این کار با نام شهدا اتفاق مثبتی محسوب می‌شود.


انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.