یک بام و دو هوا در شهرداری مرکز مازندران + تصویر نامه

در حالیکه شهردار ساری در جلسه دیروز شورا عزل شده بود رئیس شورا در نامه‌ای به طالبی از او خواست تا در جایگاه شهردار حضور داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- در جلسه‌ای که عصر دیروز دوشنبه ۲ اسفند برگزار شده بود جواد طالبی شهردار ساری با پنج رای از شهرداری ساری برکنار و مصطفی احمدی فولادی به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شده بود.

پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر ساری به دلیل بیماری در این جلسه حضور نداشت و ریاست جلسه را سبحان بخشی نایب رییس شورای اسلامی ساری بر عهده داشت، جلسه‌ای که با حضور ۸ عضو برگزار و در نهایت با رای ۵ عضو شورا به ریاست طالبی بر صندلی شهرداری ساری پایان داده شد.

حالا در حالی که کمتر از یک روز از عزل شهردار مرکز استان می‌گذرد شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر ساری در نامه‌ای به جواد طالبی از او خواست جهت ادامه فعالیت خود در سمت شهرداری تا اظهار نظر مراجع قانونی حضور یابد.


یک بام و دو هوا در شهرداری مرکز مازندران + تصویر نامه
در این نامه ضمن لغو حکم مصطفی احمدی فولادی به عنوان سرپرست شهردار ساری خطاب به جواد طالبی آمده است در خصوص اتمام دوره خدمت شما به آگاهی می‌رساند با عنایت به عدم دسترسی به صورتجلسه بیست‌وسوم مورد دوم اسفند ۱۴۰۰ شورای اسلامی شهر ساری و همچنین به جهت عدم اظهارنظر مراجع قانونی در خصوص مصوبه یاد شده لازم است کماکان تا تعیین تکلیف قانونی در سمت خود به عنوان شهردار انجام وظیفه کنید.

دیروز عزل امروز بازدید از پروژه

جواد طالبی ظهر امروز سه شنبه ۳ اسفند ماه با هدف ارزیابی عملکرد و اقدامات و به ویژه بررسی رسیدگی و نحوه پاسخگویی به مطالبات شهروندان از شهرداری منطقه دو بازدید کرد.

 شهردار ساری ضمن بازدید از دوائر مختلف شهرداری این منطقه با کارکنان به دیدار و گفت و گو  پرداخت.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.