پهن شدن تور کرونا برای ۵۹۰ نفر

در شبانه روز گذشته از هزار و ۱۴۴ تست مولکولی و سریع در استان ۵۹۰ مورد جدید کرونا شناسایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - شریف زاده، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در استان  خراسان جنوبی گفت: روز گذشته از ۳۱۷ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در استان ۱۸۴ بیمار و از ۸۲۷ تست سریع ۴۰۶ مورد مثبت جدید کرونا شناسایی شدند.

او گفت: از این تعداد ۱۸ مورد از بشرویه، ۳۱۸ مورد از بیرجند، ۱۴ مورد از خوسف، ۱۶ مورد از درمیان، ۱۶ مورد از زیرکوه، ۲۵ مورد از سرایان، ۲۶ مورد از سربیشه، ۴۴ مورد از طبس، ۱۶ مورد از فردوس، ۵۶ مورد از قاینات و ۴۱ مورد مورد جدید از نهبندان شناسایی شد.

به گفته دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در استان در حال حاضر ۲۱۶ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۲۵ نفر کرونا مثبتند.

شریف زاده گفت: از این تعداد ۲۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که متاسفانه حال عمومی ۳ نفر وخیم گزارش شده است.

او گفت: در شبانه روز گذشته ۴ مورد جدید فوت ناشی از کرونا در استان ثبت شد که آمار جان باختگان این بیماری در خراسان جنوبی به هزار و ۳۱۹ نفر افزایش یافت.

در ادامه روند واکسیناسیون تاکنون ۵۷۰ هزار و ۶ نفر دوز اول واکسن کرونا، ۵۱۳ هزار و ۸۴۷ نفر دوز دوم و ۱۸۶ هزار و ۵۰۸ نفر دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و مجموع واکسن تلقیح شده در استان به یک میلیون و ۲۷۰ هزار و ۳۶۱ دوز رسیده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار