پخش بیش از ۱۹ هزار دقیقه برنامه در چهل و سومین فجر آزادی

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان گفت: در چهل و سومین فجر آزادی بیش از ۱۹ هزار دقیقه برنامه در شبکه استانی اشراق تولید و پخش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - لطیفی گفت: شبکه استانی اشراق در  ایام دهه فجر ویژه برنامه‌های متعددی را تولید، تأمین و پخش کرد که از آن جمله می‌توان به برنامه شبانگاهی و زنده «پرچم» که به مدت ۱۴ روز میهمان خانه‌های بینندگان شبکه استانی بود، «سلام بر فجر» با موضوع تبیین خدمات در مناطق مختلف استان در قالب برنامه صبح گاهی، ویژه برنامه «فجر حماسه سی» ویژه روز ۲۲ بهمن و نمایش جلوه‌های پرشور حضور مردم فهیم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اشاره کرد.


او می گوید: پخش مستند، فیلم‌های سینمایی، سرود‌های انقلابی و آیتم‌های تأمینی از دیگر برنامه‌های شبکه اشراق در این ایام بود که در کنار سایر برنامه‌های روتین که هرکدام به فراخور موضوع برنامه به این ایام پرداختند، در کنار بینندگان شبکه اشر اق بودند.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان معاونت سیما هم در مجموع بیش از۹ هزار و ۹۷۵ دقیقه برنامه در دهه فجر امسال تولید و پخش کرده است.

لطیفی گفت: ویژه برنامه‌های «چهارراه انقلاب» با هدف بیان حال و هوای سال‌های دور دوران انقلاب در استان زنجان در قالب ۱۰ برنامه، «افتخارپرچمی»، نمایش شهدای انقلاب زنجان، رادیو انقلاب، «دستاورد»، «گلبانگ آزادی» و روزشمار انقلاب از جمله برنامه‌هایی بود که رادیو زنجان برای این ایام تولید و پخش کرد.

او می گوید: علاوه بر این پخش صدا نیز علاوه بر تأمین و پخش ۵۵ ساعت برنامه در قالب‌های مختلف، با پخش و بازپخش ۲۵۷ اسلاید در در رادیو نما، درکنار مخاطبان بود.

لطیفی گفت: معاونت صدا در مجموع۷ هزار و ۱۱۰ دقیقه برنامه با محوریت ایام ا... دهه فجر تولید و پخش کرده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان گفت: معاونت خبر نیز همگام با سایر معاونت‌های تولیدی نقش بسزایی در گرامیداشت دهه فجر ایفا کرد.

او می گوید: خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان در این ایام سعی کرد که با بهره گیری از تمامی امکانات موجود، رویداد‌ها، افتتاح‌ها و مراسمات این دهه مبارک را به طور کامل پوشش دهد؛ پخش گزارش‌های مختلف از خدمات نظام جمهوری اسلامی در استان، ۵۰ گفتگوی زنده خبری در بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون، ۴۱۰ خبر استانی، ۳۰ گزارش رادیویی و تلویزیونی، تولید گزارش‌های مختلف تولیدی، خبری و تهیجی از اقدامات صورت گرفته در معاونت خبر مرکز در این ایام بود. در مجموع عملکرد معاونت خبر در دهه فجر بیش از هزار و ۹۵۰ دقیقه بوده است.

به گفته مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان معاونت فضای مجازی نیز در کنار سایر حوزه‌های تولیدی با تولید و پخش ۵۹۶ مورد برنامه شامل ۳۰۰ ویدئو، ۲۰۰ عکس، ۳ اینفوگرافیک، ۱۲ نماهنگ، ۲۰ متن، ۱۰ عکس نوشت، ۱۰ آلبوم عکس، ۵ فتوکامنت، ۵ ویدئوکامنت، ۳۰ پادکست، صفحه ویژه دهه فجر، پخش زنده اینستاگرامی و راه اندازی پویش مردمی نقاشی پرچم ایران به مدت هزار و ۶۹۶ دقیقه، همراه مخاطبان فضای مجازی بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.