اتحادیه اروپا خواستار توقف خشونت شهرک‌نشینان در قدس اشغالی شد

اتحادیه اروپا از رژیم صهیونیستی خواست که خشونت شهرک‌نشینان در محله «شیخ جراح» در قدس اشغالی را متوقف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - اتحادیه اروپا از رژیم صهیونیستی خواسته است که تشدید تنش در محله «شیخ جراح» در قدس اشغالی را متوقف کند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد اتحادیه اروپا اعلام کرده است که نگران تحولات در محله «شیخ جراح» در شرق بیت‌المقدس و درگیری‌های خشونت‌آمیز در آن‌جا است.

به گزارش الجزیره اتحادیه اروپا همچنین تأکید کرده است که خشونت شهرک‌نشینان، تحریکات غیرمسئولانه و اقدامات تشدیدکننده بحران در محله «شیخ جراح» باید متوقف شود.

درخواست اتحادیه اروپا برای توقف خشونت شهرک‌نشینان در قدس اشغالی در حالی اعلام شده است که نیرو‌های ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به خانه اسیر فلسطینی «محمود جرادات» در «السیله الحارثیه» در جنین در کرانه باختری یورش بردند و با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

درپی یورش صهیونیست‌ها و استفاده آنان از گلوله جنگی در درگیری با فلسطینیان، رزمندگان مقاومت به سمت نیرو‌های اشغالگر آتش گشودند. اما نیرو‌های اشغالگر تخریب خانه این اسیر فلسطینی را آغاز کردند.

هلال احمر فلسطین که اعلام کرد تعداد مجروحان در درگیری نیرهای اشغالگر صهیونیستی با جوانان فلسطینی در «السیله الحارثیه» به ۹ نفر افزایش یافته است.

این در حالی است که روز گذشته نیز «محمد حماده» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در شهر اشغالی قدس حملات شب جمعه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به محله شیخ جراح را محکوم کرد.

سخنگوی حماس یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به سرکردگی «بن غفیر» نماینده کنست رژیم صهیونیستی به ساکنان فلسطینی محله «شیخ جراح» در قدس اشغالی را تجاوز آشکار و بازی با آتش دانست.

وی تأکید کرد با ادامه این روند سراسر فلسطین با تمام توان برای محافظت از قدس شعله‌ور خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار