منصوریان: ۱۰ بازیکنم را در بازی مقابل تراکتور در اختیار نداشتم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ۱۰ بازیکنم را در دیدار مقابل تراکتور در اختیار نداشتم، اما سایر بازیکنان ثابت کردند تیم ساختارمندی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور تبریز گفت: در دیداری که نزدیک به ۱۰ بازیکن مان را در اختیار نداشتیم، بازیکنان جوان و باتجربه‌مان ثابت کردند ساختار تیمی ما همچنان می‌تواند رو به جلو حرکت کند. در اواخر نیمه اول و دوم می‌توانستیم به گل برسیم و سه تا چهار موقعیت گلزنی خیلی خوب را از دست دادیم.

تیم صنعت نفت آبادان با تک کل طالب ریکانی در دقیقه ۸۵ موفق شد، تراکتور را شکست دهد.

خوشحالیم پس از گل طالب ریکانی دلایل مختلفی دارد. روز‌های خیلی خوبی را در تراکتور داشتم، اما متاسفانه با تصمیمی عجیب و غریب از سرمربیگری این تیم برکنار شدم. به حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفتم تا زمانی که من و کادر فنی ام پول خود را به صورت کامل از تراکتور دریافت نکنیم به این تیم رضایت نخواهیم داد، اما منصور رستگار که با او دوست هستم با من تماس گرفت و درخواست کرد که اجازه دهم، پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز شود تا آن‌ها بتوانند از بازیکنان جدیشان در این دیدار استفاده کنند. من به همراه محمد خرمگاه، علی مهاجر و علی دهقان که از تراکتور طلبکار هستیم ، اجازه اینکار را دادیم. تراکتور امروز ۶۰ درصد از مطالبات ما را به حساب مان واریز کرد و برای ۴۰ درصد باقیمانده هم چکی به تاریخ فروردین یا اردیبهشت به ما دادند.

علیرضا منصوریان فصل پیش هدایت تراکتور را برعهده گرفت، اما پس چندین بازی به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمتش برکنار شد. او و کادر فنی اش بابت مطالباتشان از تراکتور به کمیته انضباطی شکایت کردند و کمیته انضباطی رای به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تبریزی ها داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار