منصوریان: مسئولان تراکتور تا فردا باید مطالبات من را بپردازند

به گفته سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تا فردا مسئولان تراکتور باید مطالبات سرمربی سابق خود را بپردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان - علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور تبریز گفت: بازی بسیار سختی پیش رو داریم. ما بازی رفت را مقابل تراکتور واگذار کردیم که بخشی از آن نیز به داوری بازی مربوط می‌شد.

غیبت خالدی و طیبی

در دیدار مقابل تراکتور طیبی و خالدی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت. در بازی دوستانه مقابل مس رفسنجان نیز ۲ بازیکنمان مصدوم شدند. ضمن اینکه چند بازیکن هم داریم که وضعیتشان کمی ما را نگران کرده است و باتوجه به شیوه نامه بهداشتی اگر احساس کنیم بازیکنی عطسه یا آبریزش بینی معمولی دارد از جمعمان خارج می‌شود.

باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور غیرقانونی بود

گویا فوتبال را برای مسئولان تراکتور مدل دیگری تعریف کرده اند و فکر می‌کنند با گردن کلفتی می‌توانند هر کاری را انجام دهند. آن‌ها قبل از شروع فصل جدید کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال را مجاب کردند که پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور را باز کند که این کار کاملا غیرقانونی بود.  

علیرضا منصوریان فصل گذشته هدایت تراکتور را بر عهده گرفت، اما پس از چند بازی از این تیم اخراج شد تا او بابت مطالباتش از این تیم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند.

فردا تا قبل از ساعت ۱۲  باید حساب ما پر شود

او عنوان کرد: من سه هفته پیش یک مصاحبه انجام دادم و گفتم از هوشنگ نصیرزاده می‌خواهم به مسائل تیم‌ تراکتور کاری نداشته باشد و او نیز اظهار کرده بود که در مسائل مدیریتی تراکتور هیچ نقشی ندارد، اما اگر این صحبت واقعیت دارد، چرا سه روز پیش نراکتور‌ی‌ها می‌خواستند چک‌هایی که نصیرزاده و عظیمی صادر کرده اند را به من بدهند. نصیرزاده چکاره است که چک به نام او صادر می‌شود. فردا قبل از ساعت ۱۲ باید حساب ما را پر کنند تا بازیکنان جدیدشان اجازه بازی داشته باشند.

پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور به دلیل بدهی این تیم به علیرضا منصوریان بسته شده است و مسئولان تراکتور باید مبلغ یک میلیارد و ۹۲۸ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۴۸۷ تومان به حساب منصوریان واریز کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
پولش اندازه حقوق هزار کارگر هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
چقدر تو فوتبال ما بخور بخور وپول مفت همه دنبالش هستن اثل فوتبال داره کم کم داره فراموش میشه
آخرین اخبار