منصوریان: امیدوارم بازیکنان با فراموش کردن مشکلات مالی به مصاف هوادار بروند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت‌: امیدوارم بازیکنان ما مشکلات مالی را فراموش کنند و با تمرکز کامل به مصاف هوادار بروند.

باشگاه خبرنگاران جوان -  علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار تهران اظهار داشت: برابر هوادار باری سختی در جدول داریم و امتیاز ما و آن‌ها در جدول نزدیک است. با توجه به مشکلات مالی و شرایط روحی و روانی، امیدوارم بازیکنان مشکلات مالی را فراموش کنند تا بتوانیم سربلند و با ۳ امتیاز از زمین خارج شویم.

صنعت نفت آبادان تنها تیم لیگ برتری است که از ابتدای فصل تاکنون اعضای آن یک ریال دریافتی هم نداشته اند و همین موضوع باعث شد تا بازیکنان این تیم ۲ روز دست به اعتصاب بزنند و در تمرینات حاضر نشوند.

هرچند بازیکنان با قول مساعد مسئولان برای پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد‌ها در تمرینات حاضر شدند، اما تاکنون منابع مالی به این تیم تزریق نشده است.


بیشتر بخوانید


منصوریان درباره احتمال جدایی چند بازیکن از صنعت نفت گفت: امیدوارم مدیران باشگاه شبانه روز دنبال تهیه پول باشند، زیرا تیم در معرض فسخ قرارداد قرار گرفته و مدیران باشگاه هم از این موضوع آگاهی دارند.

تاکنون چند بازیکن صنعت نفت آبادان به صورت تلویحی جدایی خود را به کادرفنی اعلام کرده اند و احتمال فسخ قرارداد چند بازیکن با صنعت نفت پس از پایان نیم فصل اول وجود دارد.

طبق قوانین فیفا، بازیکنان می‌توانند در صورتی که برای ۲ ماه حقوق دریافت نکرده باشند، قراردادشان را به صورت یک طرفه فسخ کنند و با باشگاه دیگری قرارداد ببندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار