استاندار آذربایجان غربی فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و بر تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و پاسداشت ارزش‌های برخاسته از آموزه‌های دینی وهویت ملی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - محمد صادق معتمدیان در این پیام آورده است: همین ماه، یادآور تاریخ اراده ملت ایران برای تغییری بزرگ است، تغییر سرنوشت خود، دستاورد شگفتی که مرهون خودباوری ملتی با اصالت به رهبری مردی از تبار آفتاب، معمار انقلاب، امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بوده است.

دربخش دیگری از این پیام آمده است: به یقین که انقلاب اسلامی؛ شکوفایی چندین دهه مبارزات آزادی خواهانه ایرانیان و استقرار جمهوری اسلامی ایران را موجب شد و به بهره برداری نظام سلطه جهانی از سرزمین ایران پایان بخشید و همچنین الهام بخش دیگر ملت‌های مسلمان و آزادیخواهان جهان گشت.

در ادامه این پیام، گفته شده است: هر چند، دشمنی‌های پی در پی استکبار در برابر ایران انقلابی، مردم ایران و نظم سیاسی مردم سالارانه و در عین حال دین مدارانه برآمده از انقلاب، در طول بیش از چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در قالب توطئه‌های سیاسی، جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، جنگ اقتصادی و عملیات سازمان یافته روانی علیه مردم ایران، دشواری‌های زیادی را بر ملت تحمیل کرد، لکن طعم شیرین استقلال و آزادی و عزت ملی و اسلامی، ایرانیان را در کوران این حوادث و دشواری‌های تحمیلی آبدیده کرد و کشور را در مسیر خودکفایی به پیش راند.

استاندار آذربایجان غربی گفته است: در این میان آنچه مردم فهیم و انقلابی آذربایجان غربی در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر جای گذاشته اند نگین درخشان و افتخارآفرین ملی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین ثبت و ضبط شده است.

معتمدیان با درود بیکران به روح بلند شهدا، به خصوص امام راحل و شهدای انقلاب، جانفشانی و ایثار آحاد مردم این دیار قهرمان پرور را ارج نهاده و ضمن تبریک این ایام فرخنده از خداوند بزرگ عزت، سربلندی و توفیق بیشتر همه عزیزان را خواستار شده است.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.