۲۳ پروژه‌ در دیلم افتتاح شد

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح ۲۳ پروژه در شهرستان دیلم همزمان با ایام الله دهه فجر گفت: ۱۶۰ میلیارد تومان در اجرای پروژه‌های شهرستان دیلم سرمایه‌گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- احمدی محمدی‌زاده، استاندار بوشهر در جریان افتتاح پروژه‌های شهرستان دیلم با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خدمات‌رسانی بیشتر به مردم را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: امید می‌رود با اجرا و تکمیل پروژه‌ها که بر اساس مطالبات مردم عملیاتی شده است زمینه خدمت بیشتر به مردم فراهم شود.

وی ظرفیت‌های شهرستان دیلم را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: این شهرستان در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه صنعت گردشگری از ظرفیت بالایی برخوردار است که توجه ویژه‌ای به این مهم شده است.

استاندار بوشهر توسعه زیرساخت‌های گمرکی در شهرستان دیلم را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: برای ایجاد گمرک در بندر امام حسن علیه‌السلام دیلم پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

محمدی‌زاده از افتتاح ۲۳ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان دیلم در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: ۱۶ پروژه عمرانی و ۷ طرح اقتصادی در دهه فجر امسال با سرمایه‌گذاری ۱۶۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی از اجرا باند دوم جاده دیلم به هندیجان خبر داد و افزود: این پروژه با ۱۱.۲ کیلومتر طول با اعتبار اولیه ۱۰۲ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شد که بر اساس برنامه زمانبندی در مدت ۲۴ ماه تکمیل می‌شود.

استاندار بوشهر بررسی مشکلات فعالان اقتصادی و منطقه تجاری دیلم را یکی دیگر از برنامه‌ها دانست و بیان کرد: در سفر به دیلم بندر گردشگری و تفریحی حماد مورد بازدید قرار گرفت.

محمدی‌زاده گردشگری را یکی از فرصت‌های مهم در بندر دیلم دانست و ادامه داد: صنعت گردشگری مورد توجه ویژه قرار دارد و برای جذب سرمایه‌گذار در عرصه بندر گردشگری و تفریحی تسهیلات لازم فراهم شده است که تلاش می‌شود زیرساخت‌های گردشگری شهرستان دیلم تقویت شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.