مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر:

۵۶۵ طرح صنعتی درشهرک‌ها و نواحی بوشهر ساخته می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: ۴۸۶ هکتار از زمین‌های شهرک‌های صنعتی استان بوشهر واگذار شده و ۵۶۵ طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی این استان در دست ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر-  مهدی صفوی به مناسبت ایام الله دهه فجر و در جمع خبرنگاران از افزایش سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبرداد و گفت:  شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارای ۲۱ شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی که تا کنون ۹۷۵ قرارداد با سرمایه گذاران در آن‌ها منعقد شده است.

او بیان کرد: از این تعداد ۴۰۸ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۲۱۴۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و ۶۱۰۹ شغل ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر عنوان کرد: ۴۸۶ هکتار از زمین‌های شهرک‌های صنعتی استان بوشهر واگذار شده و ۹۲۱ هکتار زمین آن نیز آماده واگذاری است.

صفوی ادامه داد: با اهتمام و پیگیری‌های شرکت شهرک‌های صنعتی از بدو تاسیس تا کنون، در اکثر شهرستان‌های استان بوشهر شاهد احداث شهرک و ناحیه صنعتی هستیم که زمینه ساز پیشرفت و اشتغال استان را فراهم نموده اند.

وی افزود: تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر به امکانات زیربنایی، چون برق، آب و فیبر نوری، ایستگاه آتشنشانی تجهیز شده و ۱۵ شهرک و ناحیه دارای شبکه گازکشی و نیز دوشهرک بوشهر ۲ و برازجان دارای سیستم جمع آوردی و تصفیه فاضلاب و پساب صنعتی می‌باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر بیان کرد: امسال تعداد ۱۹ واحد راکد با پشتیبانی و پیگیری مستمر شرکت شهرک‌ها و رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشته‌اند که زمینه اشتغال ۱۰۹۱ نفر را فراهم کرده اند و در سال گذشته نیز تعداد ۳۰ واحد صنعتی با حمایت‌ها و پیگیری‌های شرکت شهرک‌ها به چرخه تولید برگشتند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.