افتتاح و کلنگ زنی ۶ پروژه در شهرستان داراب

در دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس سه پروژه در شهرستان داراب افتتاح و کلنگ سه پروژه مهم نیز به زمین زده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  در این آیین پروژه آبرسانی به مجموعه فسارود با اعتباری معادل ۱۵ میلیارد و‌۶۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

در ادامه این مراسم پروژه‌های گازرسانی فورگ با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد؛ این افتتاحیه‌ها شامل پروژه گازرسانی به ۲شهر دوبرجی و فدامی و ۱۴ روستا در بخش فورگ بود و به واسطه انجام آن‌ها، ۶۵۰۰ خانوار تحت پوشش نعمت گاز قرار گرفتند.

همچنین در این آیین با هدف توسعه صنعتی شهرستان و تامین زیرساخت‌های سرمایه گذاری در بخش فورگ شهرک صنعتی فورگ کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

کلنگ زنی فاز نخست طرح نهضت ملی مسکن از دیگر پروژه‌هایی بود که در شهرستان داراب کلنگ زنی شد. در فاز نخست این طرح ۷۲۰ واحد مسکن هر کدام با ۱۲۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۷ هکتار احداث می‌شود.

در ادامه این آیین همچنین کارخانه فناورانه اسانس گل محمدی در شهرک صنعتی داراب با سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد تومان به همت جهاد دانشگاهی فارس در شهرک صنعتی داراب کلنگ زنی شد.

افتتاح مجموعه چمن‌های مصنوعی شهرستان داراب با اعتباری معادل ۱۶ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در دومین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان داراب بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار