اجرای ۵۰۰ برنامه طی دهه فجر در قیروکارزین

فرماندار شهرستان قیروکارزین گفت: در راستای بزرگداشت ایام الله دهه فجر، بالغ بر ۵۰۰ برنامه در بخش‌های مختلف پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - علی‌محمد کریمی گفت: پانصد برنامه مد نظر برای بزرگداشت دهه فجر امسال، در زمینه‌ها و با موضوعات مختلف در نظر گرفته شده که برگزاری جلسات و مسابقات فرهنگی، ورزشی و تجلیل از چهره‌های موفق از برنامه‌های شاخص این ایام خواهد بود.

او پیش‌بینی برگزاری جشنواره و همایش‌هایی در این ایام، توزیع کمک‌های معیشتی، افتتاح پروژه‌های عمرانی، برپایی یادواره شهدای والفجر هشت و ... را از برنامه‌های مد نظر اعلام کرد.

کریمی گفت: برگزاری مسابقات دو میدانی در امام شهر و همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در این دهه برنامه‌ریزی شده است.

او گفت: در ایام الله دهه فجر در قیروکارزین ۴۶ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۴۶۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان قیروکارزین، برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن را منوط به شرایط شیوع کرونا و تصمیم ستاد‌های ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا دانست و گفت: اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان قیروکارزین نیز به خبرنگاران گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۸۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایثارگران و اقشار کم برخوردار این شهرستان توزیع خواهد شد.

سرهنگ محمدرسول رضایی این اقدام را با همراهی بسیج سازندگی دانست و گفت: بسته‌های معیشتی شامل اقلام خوراکی به ارزش ۵ میلیون ریال است و کار توزیع آن تا روز ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر، روز دوازدهم بهمن و با انجام برنامه غبارروبی و گل افشانی قبور شهدا و نواختن زنگ انقلاب و همچنین برنامه ویژه ورود تاریخی حضرت امام (ره) برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار