امام جمعه بوشهر:

سند آمایش فرهنگی استان بوشهر در کشور الگو است

امام جمعه بوشهر گفت: سند آمایش فرهنگی استان بوشهر در کشور الگو معرفی شده و اکنون دیگر استان‌ها خواهان استفاده از آن هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: سند آمایش فرهنگی استان بوشهر باید در عرصه اجرا مدیریت و عملیاتی شود؛ این سند در کشور به عنوان الگو معرفی شده و اکنون دیگر استان‌ها خواهان استفاده از آن هستند.

او در نشست شورای فرهنگ عمومی گفت: همان گونه که استان بوشهر پارسال و امسال به عنوان استان برتر در شورای فرهنگ عمومی معرفی شد امید است توجه ویژه به مصوبات آن شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر به دسیسه‌های جهان استکبار علیه اهداف نظام اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جهان استکبار در ابعاد گوناگون مشکلاتی برای نظام اسلامی ایران در ۴۳ سال ایجاد کرده است که یکی از اهداف آن فشار‌های اقتصادی است و نباید تمام برنامه‌ریزی نظام برای مقابله با مشکلات اقتصادی شود و از برنامه‌های فرهنگی غافل شد.

امام جمعه بوشهر می‌گوید: تهاجم فرهنگی دشمن علیه فرهنگ ایرانی اسلامی شدت گرفته است و دشمن درصدد برچیدن مقاومت فرهنگی و نهادینه شدن فرهنگ ابتذال در جامعه است.

صفایی بوشهری گفت: توجه به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد خط مقاومت فرهنگی برای نهادینه شدن فرهنگ ایرانی اسلامی در مقابله با تهاجم فرهنگی ضروری است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.