برگزاری مراسم بزرگداشت مقام زن و مادر در بوشهر

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: هفته بزرگداشت مقام زن و مادر با همکاری فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- رقیه زنگنه نژاد گفت: زن به‌عنوان رکن اصلی خانواده و عهده‌دار تربیت نسل‌های آینده، همواره شایسته تجلیل و بزرگداشت بوده است.

او گفت: برگزاری همایش "بوی خوش مادری" با حضور مادران جوان چند فرزندی، دیدار بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی با نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، برگزاری نهمین همایش ملی اسوه‌های صبر و ایثار، افتتاح مراکز کسب‌وکار بانوان، بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های زنان، نشست هم‌اندیشی با جامعه اساتید و نخبگان دانشگاهی استان، تجلیل از بانوان خیر و پویش "#دستبوس_مادر" از اهم برنامه‌های این هفته هست.

زنگنه نژاد می گوید: در افق گام دوم انقلاب، شاهد تحول و توانمندسازی همه‌جانبه در این حوزه خواهیم بود و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر در راستای منویات مقام معظم رهبری، پرداختن به مسئله خانواده و همچنین تقویت فرهنگ فرزند آوری و جوانی جمعیت را در اولویت قرار داده است.

به گفته مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر در راستای تسهیل سازی امور زنان و توانمندسازی آنان، طرح‌هایی از جمله اعطای تسهیلات اشتغال و کارآفرینی زنان روستایی و زنان سرپرست خانوار، تسهیلات ازدواج آسان برای زوج‌های روستایی، تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ناباروری سطح ۳ استان، تأسیس اماکن تفریحی و تفرجگاه‌های ویژه بانوان و خانواده به تصویب رسیده است که در حال پیگیری است.

زنگنه نژاد از جامعه نخبگان، صاحب‌نظران، فرهیختگان و فعالین اجتماعی استان، برای ارائه طرح‌ها و پیشنهاد‌ها خود در حوزه زنان و خانواده دعوت به همکاری نمود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.