برنامه ترویجی حوزه فعالیت‌های زنان روستایی و عشایر بوشهر ابلاغ شد

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان بوشهر گفت: برنامه عملیاتی آموزشی ترویجی حوزه توسعه فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری این استان ویژه سال ۱۴۰۲ تهیه و به شهرستان‌ها ابلاغ شد.

شهریار مرشدی روز یکشنبه در حاشیه برنامه آموزش کشاورزی اظهارکرد: هدف از اجرای برنامه آموزشی ترویجی حوزه توسعه فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری توان افزایی. آموزش مهارت‌های شغلی و افزایش درآمد ویژه زنان روستایی است.

وی افزود: از جمله مهمترین این برنامه‌ها انتخاب و آموزش زنان تسهیلگر روستایی و عشایری، ایجاد سایت‌های تولید محصول گواهی شده و استاندارد ویژه زنان روستایی عضو صندوق‌های خرد، آموزش زنان روستایی و عشایر در ایجاد سایت‌های گیاهان دارویی، ارائه خدمات آموزشی ترویجی زنان روستایی و عشایری در تولید نشا و بهره وری آب در گلخانه‌های کوچک مقیاس و کارآفرینی و توسعه کسب و کار‌های زنان است

مرشدی یادآورشد: با این فعالیت‌ها با همکاری عوامل اجرایی، ادارت کل و اساتید مجرب می‌تواند به نتایج قابل ارزیابی جهت موفقیت زنان روستایی و عشایری دست یافت.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان بوشهر گفت: تفکیک طرح‌ها و دوره‌های اجرایی در این حوزه با توجه به موقعیت زمانی و مکانی و هماهنگی‌های لازم در شهرستان‌ها تعریف و ابلاغ شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.