وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی:

کارخانه‌های تعطیل شده احیا می‌شوند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: احیای کارخانه‌های تعطیل شده و راه‌اندازی خط‌های تولید به طور جدی در دستور وزارت کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرایط کارخانه‌های تعطیل شده بررسی می‌شود و با برنامه مشخص و دقیق، دوباره آن‌ها را به چرخه تولید کشور باز می‌گردانیم.

به گفته‌ی عبدالملکی در چند ماه اخیر احیای دوباره کارخانجات تولیدی تهران در دستور کار قرار گرفته و با توجه به زیرساخت قدرتمند و ظرفیت مناسب برای فعالیت این کارخانه، امید می‌رود با اقدام به موقع صندوق بازنشستگی کشوری و حمایت دستگاه‌های ذیربط و جلوگیری از تکرار اشتباهات گذشته، در آینده نزدیک شاهد احیای این کارخانه و بازگشت آن به مسیر رونق و اشتغال باشیم.

 کارخانجات تولیدی تهران، از قدیمی‌ترین برند‌های صنعتی کشور، در سال ۱۳۳۶ به ثبت رسیده و با ظرفیت ۱۷۲۰۰ تن در ۱۲ واحد تولیدی در سال ۱۳۳۹ آغاز به کار کرد.

از اوایل دهه ۹۰ ضعف ساختار مدیریتی، روزآمد نشدن واحدها، نبود صرفه اقتصادی و فقدان توان رقابت با صنایع کوچک‌تر از نظر قیمت، به‌تدریج به توقف فعالیت واحد‌های تولید فوم و ابر، نساجی، پتوبافی و ملامین‌سازی منجر شد.


بیشتر بخوانید

مهارت جایگزین سرمایه برای ایجاد شغل می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار