تلاش بنت برای تاثیرگذاری بر مذاکرات وین در مجمع جهانی اقتصاد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع جهانی اقتصاد ادعاهای تکراری این رژیم علیه ایران را مطرح کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان -  نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) ادعا کرد: «تامین مالی ایران می‌تواند منجر به افزایش ترور شود»!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعا‌های این رژیم در خصوص حمایت مالی ایران از تروریسم گفت: «ایران در برابر جهان اینطور جلوه می‌دهد که کشوری قوی است، اما ضعیف‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد.»

ادعای بنت در حالی مطرح می‌شود که تحلیلگران صهیونیست در خصوص قدرت نظامی ایران مسائل متفاوتی را مطرح می‌کنند. چندی پیش یوس ملمن، تحلیلگر راهبردی صهیونیست در گزارش تحلیلی خود نوشته بود که تل‌آویو توان حمله نظامی علیه ایران را ندارد و در صورت حمله با شکست مواجه خواهد شد. در بخش دیگری از تحلیل او آمده بود که ارتش اسرائیل برای حمله‌ای که هرگز انجام نخواهد شد هزینه هنگفتی می‌کند و این رویکرد رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد.


بیشتر بخوانید:
 

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نیز در گزارشی در خصوص پهپاد ایرانی «شاهد-۱۳۶» این پهپاد را نشان دهنده قدرت نظامی ایران دانسته و نوشته بود که رونمایی از این پهپاد، ایران و قدرت‌های جدیدی را وارد بازی می‌کند.

ادعا‌های تحریک برانگیز بنت در حاشیه اجلاس «داووس» یا مجمع جهانی اقتصاد مطرح شد. این نشست محلی است که رهبران جهان درباره مسائل اقتصادی و حل مسائل و مشکلات جهان صحبت می‌کنند.

روز گذشته، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین رهبران جهان را به صلح و همکاری همگانی دعوت کرد و هشدار داد رویارویی قدرت‌های جهانی عواقب فاجعه‌باری خواهد داشت. آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد نیز روز گذشته در همین اجلاس هشدار داد که «همبستگی جهانی در عمل وجود ندارد».

رژیم صهیونیستی در حالی ایران را حامی تروریسم معرفی می‌کند که افشاگری‌های اخیر نشان می‌دهد این رژیم با فروش ابزار‌های جاسوسی به سران کشورها، نقش مهمی در به قتل رسیدن فعالان حقوق بشری در سراسر جهان داشته است.

نیمی از سرمایه‌گذاری در حوزه «دفاع سایبری» در اسرائیل انجام می‌شود!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سخنرانی خود در این اجلاس همچنین مدعی شد: «حدود نیمی از سرمایه گذاری جهانی دفاع سایبری در چند سال گذشته در اسرائیل بوده است».

بنت دلیل سرمایه‌گذاری‌های کلان سایبری را حفاظت از شرکت‌ها عنوان کرد و این پدیده را «دفاع سایبری» نامید! این در حالی است که پس از افشاگری واشنگتن پست درباره بدافزار جاسوسی ساخته شده توسط این رژیم که «پگاسوس» نام داشت، حتی رسانه‌های غربی مسائل دیگری را در این خصوص مطرح کرده اند.

رژیم صهیونیستی با به کار گیری پگاسوس از بسیاری از فعالان حقوق بشر، روزنامه‌نگاران و وکلا در سراسر جهان جاسوسی کرده و اطلاعات آن‌ها را به سرقت برده است.


بیشتر بخوانید:

ردپای امارات و بدافزار جاسوسی پگاسوس در قتل جمال خاشقچی


این مسئله تا حدی پیش رفته است که چندی پیش ردپای این جاسوس‌افزار در قتل جمال خاشقچی نیز برملا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار