برق و آب شهرستان ثلاث باباجانی وصل شد/مدارس پاوه فردا تعطیل است

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت : با تلاش بی وقفه نیرو‌های اداره برق، برق شهر میرآباد و قسمت‌هایی از شهر تازه‌آباد که به علت بارش سنگین برف قطع شده بود وصل و آب این شهر‌ها نیز وارد مدار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- یدالله شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت : با پایان تعمیرات شبکه برق، آب و برق روستا‌های بخش زمکان و شهر میرآباد و برق مجتمع آبرسانی این محور و برق چاه میرهومر به عنوان تامین کننده آب شرب شهر تازه آباد و ۶ روستای مسیر وصل و مشکل خاصی وجود ندارد.

برق ازگله و روستا‌های محور وصل شده،اکنون ۷۲ روستای شهرستان با مشکل قطعی برق مواجه هستند که به دلیل بارش سنگین و برف روبی نشدن راه‌های دسترسی، هنوز برق این تعداد روستا وصل نشده است.

تردد در محور اصلی ثلاث باباجانی به جوانرود در جریان است،مسیر دسترسی شیخ صله با تازه آباد برف روبی شده و پنج کیلومتر از آن باقی مانده است که عملیات برف روبی آن در حال انجام است.

برای تسریع در بازگشایی جاده‌ها و انتقال نیرو‌های فنی اداره برق به محل خرابی‌ها در مسیر خانه شور، تیپ تکاور انصارالرسول (ص) نیروی زمینی سپاه پاسداران وارد عمل شد و چند دستگاه نفربر زرهی بکارگیری شدند.

راه ارتباطی ۳۱ روستای پاوه بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه گفت: با تلاش راهداران، راه ارتباطی ۳۱ روستای این شهرستان که به دلیل بارش برف مسدود شده بود، برف روبی و بازگشایی شد.

ابراهیم شهریاری گفت: از بامداد امروز راه ۳۵ روستای پاوه مسدود شده بود که ۳۱ روستا بازگشایی و چهار روستای دهستان شرام بخش نوسود باقی مانده است.

به دلیل ارتفاع حدود ۲ متری برف در سه راهی شهدا، یک دستگاه بولدزر سنگین را وارد شهرستان و به منطقه اعزام کردیم تا راه دسترسی به این روستا‌ها از فردا بازگشایی شود.

تعطیلی مدارس پاوه

سرپرست فرمانداری پاوه گفت: با توجه به برودت هوا و یخ زدگی معابر مدارس پاوه فردا تعطیل است و ادارت با ۲ ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

جلیل بالایی گفت: در شهرستان پاوه به علت برودت هوا و یخ‌زدگی معابر صبح فردا سه‌شنبه ۲۸ دی ماه مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

ادارات شهرستان پاوه فردا سه شنبه ۲۸ دی ماه با ۲ ساعت تأخیر شروع به کار خواهند کرد.

شهروندان استفاده صحیح و بهینه از سوخت گاز را رعایت کنند و از تردد‌های غیر ضروری خصوصاً در مسیر‌های بین شهری اجتناب کنند.

مسیر‌های چند روستا هنوز مسدود است و تردد در محور‌های اصلی پاوه فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.