سپیدرود در اندیشه رسیدن به جمع مدعیان و چوکا به دنبال تداوم صدرنشینی

تیم‌های گیلانی سپیدرود رشت و چوکای تالش فردا در ایستگاه دهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مصاف حریفان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - در چارچوب هفته دهم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم سپیدرود رشت از ساعت ۱۴ فردا در ورزشگاه سردار جنگل این شهر پذیرای تیم شهرداری بندر عباس است.

سپیدرود رشت با ۱۳ امتیاز در رده هشتم و تیم شهرداری بندرعباس با همین امتیاز و تفاضل گل بهتر در رتبه ششم قرار دارند.

تیم سرخ پوش رشتی که آخرین پیروزی خود را در هفته چهارم کسب کرده است در ۵ هفته اخیر برابر حریفان خود به نتیجه مساوی یا شکست دست یافته تا چند پله در جدول پائین بیاید و این در حالی است که سپیدرود در پایان هفته پنجم، صدرنشین گروه خود بود.

از سوی دیگر فاصله سپیدرود با تیم‌های دوم تا پنجم جدول رده‌بندی فقط ۳ امتیاز است که این مقدار امتیاز اختلاف زیادی نیست و سپیدرودی‌ها با چند پیروزی می‌توانند حتی خود را تا پایان نیم فصل به رتبه دوم جدول برسانند.

در دیگر بازی هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم چوکای تالش دیگر نماینده استان در تهران میهمان تیم آبی پوشان امید کوشای این شهر است.

شاگردان علی نظر محمدی در تیم چوکای تالش در این فصل نتایج خوبی کسب کرده و با ۱۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه نخست قرار دارند.

تیم آبی پوشان امید کوشای تهران هم با ۷ امتیاز در مکان دوازدهم قرار دارد.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند.

تیم‌های برتر هر گروه به طور مستقیم و برنده تیم‌های دوم به رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور صعود می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/م.‌ی

برچسب ها: فوتبال ، لیگ دسته دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.