منصوریان: شرایط مالی تفاوت تیم‌ها را در لیگ برتر رقم می‌زند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره شرایط تیمش پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: فرماندار خوزستان به استانداری رفته بود و من با معاون استانداری صحبت کردم. خبر‌های خوبی در راه است. ما اصلا زمان تعیین نکردیم و نگفتیم که حتما تا شنبه باید پول به حساب باشگاه واریز شود. از فرماندار جوان خوزستان می‌خواهم کاری که فرماندار سابق انجام داد را نکند و برای خودش و شهر آبادان باقیات صالحات باقی بگذارد.

توان‌ها در لیگ برابر است و شرایط مالی تفاوت تیم ها را رقم می‌زند

منصوریان گفت: بازی بسیار سختی با نفت مسجدسلیمان داریم. تفکرات سرمربی حریف را می‌شناسم. طبق قولی که به هواداران داده بودم، در آبادان با ۲ مهاجم بازی می‌کنیم. امیدوارم ۳ امتیاز را بگیریم. ما فقط پول نداریم. در این لیگ توان‌ها برابر است و به نظرم تفاوت‌های مالی شرایط روحی بهتری را برای تیم‌ها ایجاد می‌کند. بازیکنانم برای نفت جان می‌دهند و تیم طالب ریکانی وقتی وارد زمین می‌شود هیچ ترسی ندارد. امیدوارم فردا هم سربلند از زمین خارج شویم.

ریکانی نقش اصلی را در تیم ما ایفا می‌کند

سرمربی صنعت نفت در ادامه گفت: فردا (شنبه) محمد طیبی را داریم و نقش اصلی تیم ما را طالب ریکانی ایفا می‌کند. در خط میانی هم ۲، ۳ بازیکن خوب داریم. به بازیکنانم گفته‌ام که بازی با مس رفسنجان را فراموش کنند. تیم ما به هماهنگی لازم رسیده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار