کمالوند: پاداش تیم‌های وزارت صمت معادل ۲۰ - ۳۰ درصد بودجه تیم‌های نفتی است

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره مشکلات تیم‌های نفتی و بازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان صحبت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان -  فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان به شهر‌های مظلومی تعلق دارند که سرمایه و پول کشور از آنجا تأمین می‌شود اما چیزی به خودشان نمی‌رسد. پاداش یک بازی تیم‌های وزارت صمت معادل ۲۰ تا ۳۰ درصد بودجه تیم‌های نفتی است. فوتبال متعلق به مسجدسلیمان و آبادان است اما نفتی‌ها مظلوم‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستند. امیدوارم عدالت در تقسیم منابع به گونه‌ای باشد که ۲ تیم به حق واقعی خود برسند.

تنها بازی ضعیف ما برابر گل گهر بود

کمالوند با بیان اینکه شاگردانش روند رو به رشدی در هفته‌های گذشته داشته، گفت: تنها بازی ضعیف ما در هفته‌های گذشته مقابل گل‌گهر بود که عوامل بیرونی در آن دخالت داشت. چمن ورزشگاه خیلی بی کیفیت بود و نمی‌شد روی زمین بازی کرد. از طرف دیگر ۵، ۶ بازیکن اصلی خودمان را هم در اختیار نداشتیم. امیدوارم تا نیم‌فصل نتایج خوبی بگیریم و با همفکری مدیران باشگاه بتوانیم تیم را تقویت کنیم.

به فوتبال دفاعی علاقه ندارم

کمالوند در ادامه گفت: من به فوتبال دفاعی علاقه ندارم و فردا یک فوتبال هجومی ارائه می‌دهیم. خیلی ناراحتم که فردا هواداران نفت را نمی‌بینم و دلم برای آن‌ها تنگ شده است. نسبت به بازی قبل اوضاع مان بهتر است اما فردا باز هم چند بازیکنمان را در اختیار نداریم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار