۴ ورزشکار ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی گفت: چهار ورزشکار از این استان به اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و والیبال ساحلی دعوت شدند.

عبدالسلام معروفی رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، چهار ورزشکار از این استان برای حضور در المپیک تابستانی ناشنوایان در سال ۲۰۲۲ در برزیل به اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و والیبال ساحلی دعوت شدند.

 به گفته وی علی شکیبازاده از ارومیه، حسین سیفلو از خوی و شهاب رحیمی از بوکان، سه آزادکار استان و جعفر علیزاده از شهرستان سلماس در رشته والیبال ساحلی به اردوی تیم‌های ملی دعوت شده اند.

معروفی می گوید: کشتی گیران ناشنوا و کم شنوای استان در جریان برگزاری مسابقات کشوری یک ماه گذشته در استان قزوین موفق به کسب مدال‌های رنگین طلا، نقره و برنز شده بودند و همچنین جعفر علیزاده نیز عضو تیم ملی والیبال ناشنوایان اعزامی به مسابقات جهانی ایتالیا بود.

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان، اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در کاسیاس دوسول برزیل برگزار خواهدشد.

ماه گذشته در جلسه هماهنگی مسوولان فدراسیون و انجمن‌های ورزشی ناشنوایان مقرر شد کاروان ایران در ۸ رشته ورزشی ناشنوایان در المپیک ۲۰۲۲ برزیل حضور پیدا کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.