رئیس هیئت ناشنوایان آذربایجان غربی خبرداد:

کشتی گیر ارومیه ای در راه مسابقات جهانی ناشنوایان

رئیس هیئت ناشنوایان آذربایجان غربی گفت: آزادکار ارومیه ای وزن 92 کیلوگرم به همراه تیم ملی کشتی ناشنوایان برای شرکت در مسابقات جهانی به روسیه اعزام شد.

محمود اشتری رییس هیات ورزشی ناشنوایان آذربایجان غربی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ افزود:این هیات نیازمند حمایت های مادی و معنوی برخی دستگاه های دولتی است تا مددجویان ورزشکار خود را تحت پوشش قرار داده و مسوولان هیات نیز خدمات مطلوب تری ارائه دهند.

وی با بیان اینکه تعداد ورزشکاران ناشنوا فعال ۱۲۸ نفر در استان می باشد گفت: پنج ملی پوش استان در ترکیب تیم های ملی والیبال و کشتی حضور دارد، که باید برای استمرار این موفقیت و پشتوانه سازی برای آینده، برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدتی در امر استعدادیابی و توجه به رده های سنی پایه طراحی شود.

وی گفت: حمایت استانداری و همکاری اداره کل بهزیستی، شهرداری و همچنین آموزش و پرورش می تواند هیات ناشنوایان استان را در راستای اجرای برنامه های مدون تقویم سالیانه یاری کند.

وی میزبانی مسابقات والیبال ناشنوایان کشور در آذرماه امسال را از برنامه های مهم هیات عنوان کرد و گفت: حضور چهار ملی پوش به نام های امیر افخمی سرای، آرام داداش خانی، راموز مجرد و جعفرعلیزاده به سایر والیبالیست های ناشنوای استان انگیزه بالایی بخشیده است تا با حضور مستمر در تمرینات با روحیه بهتری برای شرکت در این مسابقات آماده شوند که در المپیک ناشنوایان جهان که از تاریخ 18 الی 30 جولای 2017 برابر با 27 تیر لغایت 8 مرداد سال گذشته  در شهر سامسون ترکیه برگزار گردید تیم ملی والیبال کشورمان مقام چهارم جهانی راکسب نمودند.

اشتری اعزام علی شکیبازاده کشتی گیر وزن 92 کیلوگرم ارومیه ای به مسابقات قهرمانی جهان در روسیه را یکی از افتخارات هیات ناشنوایان استان دانست و گفت: بنا به اعلام سرمربی تیم ملی آزاد ایران شکیبازاده شانس زیادی برای کسب مدال در مسابقات جهانی روسیه دارد.
رشته های کشتی و والیبال ناشنوایان از جمله رشته هایی به شمار می رود که همواره ورزشکارانی از آذربایجان غربی را در ترکیب تیم های ملی برای شرکت در رقابت های بین المللی و جهانی به خود دیده است.

انتهای پیام/ح

برگزاری مسابقات والیبال ناشنوایان کشور آذرماه  سال جاری در ارومیه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.