۱۳ هزار نفر در آذربایجان‌غربی تحت پوشش بیمه روستائیان قرار گرفتند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی گفت: جمعیت تحت پوشش این صندوق در استان به بیش از ۱۲۹ هزار نفر رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، یونس معزز مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی در نشست ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شهرستان ارومیه با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۳ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه روستای وعشایری قرار گرفتند و جمعیت تحت پوشش این صندوق در استان به 129 هزار و 500 نفر رسید.

معزز با بیان اینکه در حال حاضر 98 کارگزار صندوق بیمه روستائیان در مناطق مختلف استان خدمات بیمه ارائه می کنند افزود: برای افزایش افراد تحت پوشش این بیمه باید از تمام ظرفیت‌های موجود از، جمله روحانیون روستا‌ها، اشخاص معتمد و دستگا‌ه‌های مربوطه استفاده شود.

وی افزود: روستاییان و افراد ساکن شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر با پرداخت ۱۵ سال حق بیمه و پس از رسیدن به سن ۶۵ سالگی بازنشسته محسوب می‌شوند و هرماه مستمری می‌گیرند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان با اشاره به روش‌های پرداخت بیمه دراین صندوق گفت: مراجعه به شعب بانک‌های کشاورزی و ملت، پرداخت از طریق درگاه اینترنتی rosta. ir و استفاده از دستگاه پوز که در اختیار کارگزاری‌ها قرار دارد روش‌های پرداخت حق بیمه سالیانه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.