‍ افزایش ٢۵ درصدی حقوق مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر آذربایجان غربی گفت: حقوق مستمری بگیران این صندوق 25 درصد افزایش یافت و مابه التفاوت افزایش با مستمری خرداد ماه واریز می‌شود.

یونس معزز مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار‎ گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، از افزایش ۲۵ درصدی حقوق مستمری بگیران صندوق خبرداد و گفت: مابه التفاوت افزایش ۲۵ درصدی مستمری‌های فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری نیز همزمان با مستمری خردادماه واریز می‌شود.

او افزود: احکام سه نفر از مستمری بگیران بازنشستگی، از کارافتادگی کلی و بازماندگان متوفی را با حضور صداوسیمای استان، کارگزاری صندوق و رئیس شورای اسلامی روستا در روستای گوگ تپه شهرستان ارومیه اعطاء کرد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر آذربایجان غربی عنوان کرد: خدا را شاکریم که امروز این عزیزان با حفظ کرامت انسانی از مزایای بلند مدت صندوق بهره‌مند شده اند.

معزز اظهارداشت: تمامی زنان ومردان ۱۸ الی ۵۰ سال سن، ساکن روستاها، مناطق عشایری و شهر‌های زیربیست هزار نفر جمعیت و کشاورزان ساکن شهر می‌توانند با مراجعه به کارگزاری‌ها در سراسر استان عضو این صندوق شده و از مزایای مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی، بازماندگان متوفی و امکان نقل و انتقال سوابق بهره‌مند شوند.

تاکنون بیش از ۱۲۲ هزار و ۳۰۰ خانوار از مردم استان را تحت پوشش این صندوق قرار داده‌اند، که بیش از ۸۷ هزار و ۴۰۰ ‏نفر از ایشان بیمه شده فعال هستند. ‏

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.