تشکیل کمیته تبلیغات گردشگری در فارس

کمیته تبلیغات گردشگری به‌منظور تدوین راهبرد تبلیغات گردشگری در استان فارس تشکیل می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هادی شه‌دوست شیرازی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از تشکیل کمیته تبلیغات گردشگری به‌منظور تدوین راهبرد تبلیغات گردشگری در استان، خبر داد.

او گفت: امروزه در صنعت گردشگری باید از تبلیغات به‌عنوان مهم‌ترین ابزار و بلکه به‌صورت حرفه‌ای از آن استفاده کرد، زیرا موفقیت تبلیغ برای ارزش‌های فرهنگی و گردشگری کشور مبتنی بر درک صحیح و حرفه‌ای از تبلیغات و ارزش‌های آن است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت در نشست شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت در استانداری فارس پیشنهاد تشکیل کمیته تبلیغات گردشگری به‌منظور تدوین راهبرد تبلیغات گردشگری در استان داده شد که موردتوجه و تصویب قرار گرفت.

او گفت: از این‌ پس قرار است تبلیغات در حوزه گردشگری با محوریت تخصصی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس و با در نظر گرفتن مزایای نسبی و رقابتی استان، به‌صورت کارآمد، هدفمند و اثربخش صورت پذیرد.

شه‌دوست شیرازی گفت: تبلیغات گردشگری می‌تواند به‌عنوان ابزار حرفه‌ای برای پیشرفت اهداف فرهنگی، به‌ویژه در استانی مهم مثل فارس که سابقه تاریخ و تمدنی عمیق دارد و شهر شیراز که عنوان فرهنگی بودن را یدک می‌کشد، مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: تبلیغات گردشگری در استان نیازمند یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی است و به همین منظور کمیته تبلیغات گردشگری استان فارس تشکیل‌شده است.

شه‌دوست شیرازی بابیان اینکه تبلیغات امری ضروری در گردشگری محسوب می‌شود، گفت: تبلیغات گردشگری نیازمند یک رویکرد منسجم و مناسب است و این تبلیغات شامل تبلیغات درون‌شهری و برون‌شهری خواهد بود.

او گفت: تبلیغات گردشگری استان فارس شامل تمامی تبلیغات اماکن گردشگری، تأسیسات و خدمات گردشگری با نظر این کمیته و لحاظ کردن شرایط استان اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار