اتمام طرح آبرسانی به ۴ هزار مشترک اسلام آباد غرب طی سال آینده

مدیر امور آبفا شهرستان اسلام آباد غرب از اتمام طرح آبرسانی به چهار هزار مشترک اسلام آباد غرب طی سال آینده خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،اصغر صفوی مدیر امور آبفا شهرستان اسلام آباد غرب گفت: با حفر یک حلقه چاه در شهرستان اسلام آباد غرب برای چهار هزار مشترک، جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند خواهند شد.

او افزود: پروژه آبرسانی به روستای امیرآباد و برخی محلات شهر اسلام آباد غرب انجام شده و ظرفیت تولید آب شرب و پایداری آن در روستای امیرآباد و برخی محلات شهر اسلام آباد غرب افزایش یافته است.

مدیر امور آبفا شهرستان اسلام آباد غرب بیان داشت: این پروژه شامل حفر یک حلقه چاه به عمق ۱۹۷ متر، ساخت مخزن ۴۰۰ متر مکعبی و اجرای ۲ کیلومتر خط انتقال است که در حال حاضر حفر چاه و ساخت مخزن با موفقیت به پایان رسیده و پروژه در حال اجرا است.

صفوی ادامه داد: پیش بینی می‌شود این پروژه تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اتمام یابد و آب استحصال شده از چاه پاسخگوی نیاز مردم روستای امیرآباد و چند محله شهر با چهار هزار مشترک و جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر باشد.

او با اشاره به تلاش جهت اجرای به موقع پروژه‌های آب شهرستان اسلام آباد غرب، گفت: ارائه خدمات پایدار به مشترکین نیازمند همراهی شهروندان با نهادینه سازی فرهنگ صحیح مدیریت مصرف آب در خانواده و جامعه است.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: آبفا ، مشترک ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.