بازدید معاون امور زنان رییس جمهور از شیرخوارگاه صدف قم+تصاویر

همزمان با سفر هیات دولت به قم معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم و هیات همراه ازشیرخوارگاه و مرکز نوباوگان صدف بهزیستی بازدید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، صبح پنجشنبه همزمان با سفر هیأت دولت به قم انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، صدیق مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم و هیأت همراه از شیرخوارگاه و مرکز نوباوگان صدف بهزیستی قم بازدید کردند.

در جریان این دیدار علیرضا محمدی سرپرست معاونت اجتماعی بهزیستی قم ضمن تشریح خدمات مرکز و فرایند پذیرش، نگهداری و ترخیص نوزادان و ایتام ارجاعی به مرکز، مشکلات موجود را هم به تفصیل ارائه کردند.

خزعلی بعد از بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز و قدردانی از خدمات پرسنل، کارشناسان، مددکاران، پرستاران، مراقبین و مربیان مرکز خصوصاً در ایام شیوع کرونا و عرض خدا قوت، با اشاره به فرسوده بودن ساختمان مرکز و ضرورت احداث ساختمانی با استاندارد‌های لازم و استحکام بنا و پیش بینی‌های فنی و پیگیری‌های مکرر استان جهت تأمین اعتبار مذکور قول مساعد داد که موضوع را پیگیری کرده و تدابیری اتخاذ شود تا با مشارکت خیرین و اعتبارات دولتی در اسرع وقت ساختمان شیرخوارگاه قم بازسازی شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به نارضایتی برخی پرسنل از تبعیض در پرداختی پرسنل بهزیستی خصوصاً در زمینه نداشتن سختی کار و فوق‌العاده ویژه اکثر کارکنان بهزیستی قول مساعد داد که موضوع را از طریق سازمان امور اداری و استخدامی پیگیری کند.

بازدید معاون امور زنان رییس جمهور از شیرخوارگاه صدف قم

بازدید معاون امور زنان رییس جمهور از شیرخوارگاه صدف قم

بازدید معاون امور زنان رییس جمهور از شیرخوارگاه صدف قم

بازدید معاون امور زنان رییس جمهور از شیرخوارگاه صدف قم

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار