دیدار محمود عباس با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با حضور در اقامتگاه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، با بنی گانتز دیدار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

بر این اساس، عباس پس از بیش ۱۰ سال برای نخستین بار با حضور در اقامتگاه یک مقام صهیونیست، با وزیر جنگ این رژیم دیدار کرد. او در سال ۲۰۱۰ با حضور در اقامتگاه نتانیاهو با وی دیدار کرده بود.

دو طرف در این دیدار که بیش از دو ساعت به طول انجامیده درباره مسائل مختلف امنیتی و عمرانی به بحث و تبادل نظر پرداختند. این نشست با چراغ سبز دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی انجام شد تا دو طرف درباره مسائل اقتصادی و امنیتی گفت‌وگو کنند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین (حماس) با محکوم کردن این دیدار، گفت‌وگوی رئیس تشکیلات خودگردان با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که دستانش به خون مردم بی دفاع فلسطین آغشته است را خنجری از پشت توصیف کرد.

حازم قاسم، سخنگوی حماس در این رابطه در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: این دیدار از سوی همه وطن پرستان فلسطینی محکوم است و باعث انحراف روحیه ملی مردم فلسطین می‌شود. این نشست در حالی برگزار شد که شهرک نشینان صهیونیست به مردم فلسطینی در کرانه باختری حمله می‌کنند. این اقدام تشکیلات خودگردان خنجری بر پشت انتفاضه مردم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۸ دی ۱۴۰۰
محمود عباس و امثال ایشان درد مشترک همه ی کشورهای عربی هست که ختی خودشون هم به همدیگه رحم نمی کنن و یک وفاق ملی ندارند هرکی ساز خودشو میزنه واقعا جای تاسف دارند
آخرین اخبار