ورزشکاران بانوی سیستان و بلوچستان ۲۱ مدال کشوری را از آن خود کردند

رییس هیات کاراته سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تیم شوتوکان کاراته بانوان این استان در رقابت‌های قهرمانی کشور موفق به کسب ۲۱ مدال طلا، نقره و برنر شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  حمیدرضا سراوانی  رییس هیات کاراته سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشوربا حضور ۸۰۰ ورزشکار در شهر نجف آباد برگزار شد.

وی  گفت:در این دوره از رقابت‌ها تیم کاراته شهرستان زاهدان با مربیگری سارا مشتاقی شرکت کرد که در پایان سانیا مشتقاقی موفق به کسب ۲ مدال طلا، فاطمه مهیا ملاشاهی۲ مدل طلا، حسنا حیدری یک مدال نقره و یک مدال برنز، حدیث اکبری یک مدال نقره و یک مدال برنز و سما ریگی موفق به کسب ۲ مدال نقره شدند.

رییس هیات کاراته سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین فائزه هراتی دیگر ورزشکار استان در این دوره از رقابت‌ها موفق به سب یک مدال نقره و یک مدال برنز، آوا سادات حسینی یک مدال نقره، السا سادات حسینی یک مدال نقره، الهام میر یک مدال نقره، ترنم ملاشاهی دو مدال برنز، مهدیه غفاری مقدم یک مدال برنز، شیدا دیدوندی یک مدال برنز، الهام ثابت یک مدال برنز، مائده جهانتیغ یک مدال برنز و طناز بولایی موفق به کسب یک مدال نقره شدند.

وی گفت: کاراته کا‌های استان همواره موفقیت‌های مختلفی در سطح ملی بدست آورده‌اند.

وی گفت: این استان هم اینک جزو ۱۰ استان برتر کشور در ورزش کاراته شناخته شده است.

 هم‌اینک افزون‌بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.