درخشش کاراته‌کاران بانوی سیستان و بلوچستان

رییس هیات کاراته سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: کاراته‌کاران بانوی استان در رقابت‌های قهرمانی کشور موفق به کسب ۹ مدال طلا، ۹ مدال برنز و چهار نقره شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  حمیدرضا سراوانی رییس هیات کاراته سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:کاراته‌کاران بانوی استان در رقابت‌های قهرمانی کشور موفق به کسب ۹ مدال طلا، ۹ مدال برنز و چهار نقره شدند.

وی گفت: این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور در استان اصفهان برگزار شد.

وی گفت: در این دوره از رقابت‌ها تیم کاراته دختران زابل به نمایندگی از استان شرکت کرد که در پایان فریده شهرکی موفق به کسب ۲ طلا، الناز حسین پور یک مدال طلا و یک مدال نقره، نازنین مشهدی پودینه یک مدال طلا یک مدال نقره و نازنین میرزایی یک مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

رییس هیات کاراته سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین ایناز میرالهی موفق به کسب یک مدال طلا و یک نقره، ستایش حسین پور یک مدال طلا و یک مدال نقره، اصیلا میر ۲ مدال طلا، مائده وحدانی مقدم ۲مدال برنز و فاطمه خراسانی ۲ مدال برنز شدند.

وی گفت: فاطمه حیدری از سیستان و بلوچستان در این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال برنز، محدثه خراسانی ۲ مدال برنزو الناز میرالهی یک مدال برنز شد.

سراوانی گفت: این استان جزو ۱۰ استان برتر کشور در ورزش کاراته شناخته شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.