رونمایی از خودروی الکتریکی مخصوص جوانان و دوست‌دار محیط زیست

مخترع روسی به نام لادا از ماشین الکتریکی جدیدش رونمایی کرد و آن را دوست دار محیط زیست نامید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از قناه العالم، لادا مخترع روسی از ماشین الکتریکی کوچک خود رونمایی کرد. این خودرو برای سلیقه جوانان و دوستداران سفر‌های تابستانی طراحی شده است.

خودروی جدید با یک هاچ بک کوچک اصلاح شده از شاسی که در دهه نود قرن گذشته ظاهر شد، ارائه می‌شود. این خودرو کوچک مجهز به دو صندلی است و به گونه‌ای طراحی شده که از کناره‌ها باز باشد تا لذت بیشتری را در طول سفر‌های تابستانی ارائه دهد. همچنین در این خودرو یک جعبه چمدان کوچک در عقب طراحی شده تا مسافرت راحتی برای کاربران ایجاد شود. بدنه اصلی شاسی این ماشین نیز از فلز ساخته شده، در حالی که قسمت‌های خارجی خودرو از پلاستیک تقویت شده محکم ساخته شده است. همچنین بدنه خودروی کوچک در برابر ضربه  مقاومت بسیار بالایی دارد.

خودروی کوچک سبز رنگ، مجهز به یک موتور الکتریکی، دوستدار محیط زیست است. سرعت این خودرو تقریبا می‌تواند به ۹۰ کیلومتر در ساعت برسد و میزان انرژی باتری آن برای طی کردن مسافت ۱۱۰ کیلومتری با یک بار شارژ کافی می‌باشد. این خودروی جدید قرار است در ابتدای سال آینده با قیمت‎‌های بسیار رقابتی به بازار عرضه شود، زیرا در رقابت تنگاتنگی با خودرو‌های برقی مشابه است.

خودرو


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار