معرفی خودروی Alfa Romeo Tonale در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲

مشخصات لو رفته آلفارومئو توناله که هنوز رسما تأیید نشده، نشان می‌دهد که این خودرو در چند مدل تولید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، خودروی آلفارومئو توناله مدت زیادی است که قرار است عرضه شود، اما اکنون خبر رسیده که این کراس اوور که به دلیل درخواست‌های بهبود عملکرد و مشکلات کمبود جهانی تراشه، عرضه آن دو بار به تعویق افتاد، اکنون قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ معرفی شود.

همچنین به تازگی به لطف مجله لهستانی Spider's Web Autoblog، برخی اطلاعات درمورد این خودرو فاش شده که به گفته این نشریه، این مشخصات از یک ارائه داخلی استخراج شده است. از نظر اندازه، خودروی آلفارومئو توناله دارای فاصله محوری ۲۶۳۶ میلی متری (۱۰۳.۸ اینچی) خواهد بود. همچنین این خودرو ۴۵۲۸ میلی متر (۱۷۸.۳ اینچ) طول، ۱۸۳۵ میلی متر (۷۲.۲ اینچ) عرض بدون آینه‌های بیرونی و ۱۶۰۴ میلی متر (۶۳.۱ اینچ) ارتفاع خواهد داشت.

خودروی Alfa Romeo Tonale

درباره پیشرانه توناله نیز گفته می‌شود که یک موتور دیزلی ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۳۰ اسب بخار (۹۷ کیلووات) خواهد داشت. نسخه‌های بنزینی این خودرو دارای توربوشارژر خواهند بود و مدل Inline-۴ آن، قدرتی معادل ۱۳۰ یا ۱۶۰ اسب‌بخار خواهد داشت. این خودرو پیشرانه هیبریدی پلاگین نیز خواهد داشت، اما باید تا معرفی رسمی صبر کرد، چون تاکید می‌شود که هیچ چیز در این مرحله از سوی شرکت تایید نشده و رسمی نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.