"بنیاد علوی" بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان است

مشاور و مسوول پارلمانی بنیاد علوی کشور گفت: این بنیاد به عنوان بازوی توانمند محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به شمار رفته و مسوول پیاده سازی الگوی جامع آبادانی و پیشرفت در سطح کشور است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، حجت الاسلام محمدعلی پاک نژاد در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه علوی شهرستان بوکان اظهار کرد: آموزش و تعلیم و تربیت در فضای مناسب فیزیکی باعث رشد دانش آموزان شده و این امر باعث رشد اجتماعی در ابعاد مختلف کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: در سایه تعلیم و تعلم است که انسان رشد کرده و باعث رشد دیگران نیز خواهد شد و هدف بعثت پیامبران نیز رشد و تعالی مقام انسان است.

مشاور و مسوول پارلمانی بنیاد علوی کشور در خصوص فعالیت‌های بنیاد علوی اضافه کرد: بنیاد علوی این توفیق را دارد تا در عمده پروژه‌های عمرانی حمایتی و معیشتی در کشور حضور فعالی داشته باشد.

وی گفت: در آذربایجان غربی نیز این بنیاد در شهر‌های مختلف از جمله مناطق محرومی، چون چالدران حضور فعالی دارد.

حجت الاسلام پاک نژاد ادامه داد: مدارس کانکسی، کپری و با بنای نامناسب نباید در برخی نقاط کشور وجود داشته باشد و بنیاد مستضعفان و ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در تلاش است که این گونه مدارس را در کشور حذف کند.

برخی کلاس‌های درس در بوکان با ۴۵ دانش آموز اداره می‌شود

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در بوکان گفت: برخی کلاس‌ها در شهر و روستا‌ها بیش از استاندارد‌های موجود و با ظرفیت ۴۵ دانش آموز اداره می‌شود.

انور حبیب زاده با بیان اینکه تشکیل کلاس با ظرفیت بالا باعث عدم کیفیت آموزشی خواهد شد، افزود: از ستاد اجرایی حضرت امام (ره) و بنیاد مستضعفان درخواست می‌شود که برای احداث فضای آموزشی در بوکان تلاش بیشتری انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۹ مدرسه در بوکان توسط بنیاد علوی احداث شده است، بیان کرد: در حال حاضر سه مدرسه نیم تمام نیز مربوط به این بنیاد در بوکان وجود دارد که امید است با تلاش این نهاد تکمیل شود.

مدرسه ۱۲ کلاسه علوی بوکان در زمینی به مساحت ۲ هزار متر و زیربنای هزار و ۲۰۰ مترمربع با هزینه بیش از ۳۰ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد علوی ساخته شده است.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.