بنیاد علوی ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای توسعه چالدران هزینه می کند

مدیر دفتر بنیاد علوی در چالدران گفت: امسال بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای اشتغال زایی و توسعه این شهرستان از سوی بنیاد هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سیدمحمد پیام قره باغ مدیر دفتر بنیاد علوی در چالدران در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های عمرانی مشارکتی سپاه و بنیاد علوی  در این شهرستان گفت: امسال بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی و اشتغال زایی در این شهرستان از سوی بنیاد تخصیص یافته و هزینه می‌شود.

وی اظهار داشت: این میزان اعتبار در بخش تامین آب روستایی، آسفالت ریزی راه‌های روستایی، مدرسه سازی و اجرای طرح‌های عمران شهری هزینه می‌شود.

پیام قره باغ با بیان اینکه امسال این بنیاد در کنار اجرای طرح‌های عمرانی نگاه ویژه به بخش اشتغال نیز دارد، افزود: طی سال جاری همچنین در بخش اشتغال ۳۵۰ میلیارد ریال به این شهرستان اختصاص داده شده است.

سرهنگ پاسدار قهرمان درستی فرمانده سپاه چالدران نیز در این جلسه اظهار داشت: با همکاری گروه‌های جهادی سپاه، ۱۰ ایستگاه تلویزیونی با همکاری بنیاد علوی و صدا و سیمای استان در مناطق روستا‌های فاقد پوشش آنتن تلویزیونی احداث می‌شود.

سرهنگ درستی ادامه داد: زیرساخت‌های لازم برای احداث ایستگاه تلویزیونی در پنج روستا به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: در آینده نزدیک نیز زیر ساخت ۵ روستای دیگر به اتمام خواهد رسید.

شهرستان  چالدران با ۴۵ هزار نفر جمعیت از شهر‌های شمالی آذربایجان‌غربی و دارای مرز مشترک با کشور ترکیه است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.