در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم در دانشگاه امیرکبیر مشخص شد

مدیر امور آموزشی دانشگاه صنعتی امیر کبیر درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان توضیح داد.

عباس احمدی مدیر امور آموزشی دانشگاه صنعتی امیر کبیر در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره نحوه برگزاری کلاس‌های ترم جاری برای دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: دروس تئوری برای دانشجویان کارشناسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ترم جاری به صورت مجازی است.

او افزود: دروس عملی دانشجویان کارشناسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به شیوه حضوری و فشرده در حال برگزاری است.

احمدی تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی ترم جاری برای تمامی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به صورت مجازی و آنلاین تا کنون برگزار شده است، البته برخی از استادانی که دارای تعداد محدودی دانشجو هستند با موافقت تمام شاگردان خود برخی از کلاس‌ها را به شیوه حضوری برگزار می‌کنند.

مدیر امور آموزشی دانشگاه صنعتی امیر کبیر ادامه داد: به صورت کلی تمامی آموزش‌ها برای دانشجویان کارشناسی ارشد به شیوه مجازی برگزار می‌شود، اما پایان نامه‌ها و دفاعیه‌های دکتری با همکاری و همیاری استاد راهنما به صورت حضوری برگزار می‌شود، البته جلسات دانشجو با استاد راهنما می‌تواند آنلاین هم باشد در صورتی که دو نفر با هم به توافق برسند.

تصمیمات قطعی برای امتحانات پایان ترم گرفته نشده است

احمدی درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برای برگزاری امتحانات پایان ترم برنامه ریزی نشده است، اما در حال حاضر امتحانات حضوری مورد نظر ماست، ولی اگر شرایط آماده نباشد احتمال دارد که بخشی از امتحانات به صورت آنلاین برگزار شوند و تا کنون تصمیم قطعی برای حضوری کامل امتحانات یا مجاری بودن آن‌ها گرفته نشده است.

مدیر امور آموزشی دانشگاه صنعتی امیر کبیر اضافه کرد: در جلسات دانشگاه صنعتی امیرکبیر با مدیران در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم با بررسی‌های لازم نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم را مشخص کنیم.

احمدی با اشاره به تعداد دانشجویان مستقر شده در خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیر کبیر مستقر هستند و فعالیت‌های دانشگاهی خود را انجام می‌دهند و از این نظر در میان دانشگاه‌های تهران نمونه هستیم و بیشترین آمار را داریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار